Logo ontwerp Breda
05/11/2021
De weg naar een sterk beeldmerk
Bij het ontwerp van een logo ga ik te werk volgens een vastomlijnd en goed gestructureerd plan dat bestaat uit vier fasen. Zo weet je bij elke stap in het proces precies waar je aan toe bent.
In de eerste fase maak ik een analyse van je onderneming, waarbij vragen als wie, wat en waarom centraal staan. Op basis daarvan maak ik in de tweede fase een ontwerp voor een krachtig logo dat precies past bij wat jij wilt uitdragen naar je doelgroepen. Ik denk na over vormen, kleuren, lettertypes, structuren én materialen. Op deze wijze help ik jou tot het perfecte resultaat te komen voor jouw organisatie. In fase drie maak ik het beeldmerk klaar voor alle uitingen waar het in verwerkt gaat worden, zoals briefpapier, belettering of gevelreclame. Ik lever voor elke uiting het juiste bestandsformaat, kleurcodes en afmetingen aan. Al deze informatie maak ik tot slot inzichtelijk in een handig informatieblad, zodat je daar altijd op terug kunt grijpen.

Dat klinkt best goed, he?
Voor vragen of een vrijblijvend kennismakingsgesprek neem hier direct contact met mij op!

Angélique Joosten
Grafisch ontwerper & eigenaar