Logo ontwerp Breda

 05/11/2021

De weg naar een sterk beeldmerk

Bij het ontwerp van een logo ga ik te werk volgens een vastomlijnd en goed gestructureerd plan dat bestaat uit vier fasen. Zo weet je bij elke stap in het proces precies waar je aan toe bent.

In de eerste fase maak ik een analyse van je onderneming, waarbij vragen als wie, wat en waarom centraal staan. Op basis daarvan maak ik in de tweede fase een ontwerp voor een krachtig logo dat precies past bij wat jij wilt uitdragen naar je doelgroepen. Ik denk na over vormen, kleuren, lettertypes, structuren én materialen. Op deze wijze help ik jou tot het perfecte resultaat te komen voor jouw organisatie. In fase drie maak ik het beeldmerk klaar voor alle uitingen waar het in verwerkt gaat worden, zoals briefpapier, belettering of gevelreclame. Ik lever voor elke uiting het juiste bestandsformaat, kleurcodes en afmetingen aan. Al deze informatie maak ik tot slot inzichtelijk in een handig informatieblad, zodat je daar altijd op terug kunt grijpen.

Ook een logo laten ontwerpen?!
logo ontwerp breda

Meer nieuws

Een huisstijl met betekenis

Jacqueline Braat vroeg me onlangs met haar mee te denken over een passende huisstijl. Jacqueline is al jaren bekend met haar bedrijf Artitof. Maar haar coaching en training gaan al een poosje verder onder de naam ‘Jacqueline Braat coaching en training’.

Doe de huisstijlcheck!

Om je diensten onder de aandacht te brengen is een sterk merk belangrijk! Een herkenbare stijl waardoor wie je bent en wat je doet, goed voor het voetlicht komt.

Sorry voor de overlast, buurtjes!

Ja, het kost even wat. De buren zullen weten dat er geboord wordt in de gevel. Maar dan heb je ook wat: warmte in de winter en koelte in de zomer door het beste isolatiemateriaal in de spouwmuren.

Dat klinkt best goed, he?

Voor vragen of een vrijblijvend kennismakingsgesprek neem hier direct contact met mij op!

Angélique Joosten
Grafisch ontwerper & eigenaar

06 284 193 71 info@grafischontwerpzaak.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00