Nieuw Logo voor Service Pack B.V.
Tijd voor een update!
In de ontwikkelingen van verpakkingsland loopt Service Pack voorop! Geen uitdaging is te gek en voor alles hebben zij een oplossing. In opdracht van Service Pack B.V. is er een ...
Jacqueline Braat vroeg me onlangs met haar mee te denken over een passende huisstijl. Jacqueline is al jaren bekend met haar bedrijf Artitof. Maar haar coaching en training gaan al een poosje verder onder de naam ‘Jacqueline Braat coaching en training’.
Een prachtige uitdaging om een passende huisstijl te ontwerpen. Jacqueline vertelde me over haar wensen en haar manier van coachen en trainen en dat leverde spannende vormen en kleuren op. De dieprode kleur staat voor passie, kracht, energie en blijdschap. Het paars staat voor creativiteit en daadkracht.
Het beeldmerk dat ik heb ontworpen past bij de techniek die Jacqueline toepast in haar coachingstrajecten: mBraining.
MBraining is gebaseerd op een combinatie van eeuwenoude wijsheidstradities en onderzoeken naar de drie belangrijkste neurale netwerken in ons hart, onze hersenen en onze buik. Het resultaat van de verbinding van deze elementen is verbluffend eenvoudig en doeltreffend: bewuster, zinvoller en gelukkiger leven.
Veel succes met je mooie werk, Jacqueline Braat. En dank dat ik een kleurrijk steentje bij mocht dragen.
Ben je benieuwd wat klanten vonden van de samenwerking met De grafischontwerpzaak? Dit zijn enkele referenties. Ben je na het lezen van deze referenties ook enthousiast?
Neem contact met mij op.
Neem contact met me op en onder het genot van een kopje koffie/thee maken we kennis.
Angélique Joosten
Grafisch ontwerper & eigenaar