Sales Values
Lay-out offertes
Wanneer je meedoet aan aanbestedingen en je wilt opvallen met jouw offerte dan is een doelgroepgerichte en eigentijdse vormgeving inmiddels net zo belangrijk als de inhoud.
In opdracht van Bas heb ik zijn bedrijfsnaam bedacht en daar een passende logo- en huisstijl voor ontworpen.
Bas ken ik via LinkedIn. Hij had mijn profiel bekeken en toen ik hem vroeg of hij gevonden had wat hij zocht, raakten we aan de praat. Ik hecht waarde aan een open en inhoudelijk kennismakingsgesprek. Elkaar leren kennen is elkaars visie ontmoeten en daarmee begint bij mij direct de creativiteit te stromen. Bij Bas en mij waren de raakvlakken direct duidelijk. Bas houdt van de bergen, om te wandelen en te skiën.
Bas is softwareontwikkelaar. Hij bouwt, ontwikkelt en implementeert en gaat zich richten op het midden- en kleinbedrijf. Daarvoor was Bas op zoek naar iemand die voor hem zijn huisstijl kon ontwikkelen. Een huisstijl, een logo én een treffende naam. Toen ik een foto met uitzicht op prachtige bergen voorbij zag komen, wist ik het.
En Bas was samen met mij enthousiast. Hij zei; “zo dichtbij”! En dat klopt, dichtbij zijn passie zowel privé als zakelijk. Een naam die staat. Voor het ontwikkelen van software heb je het overzicht nodig. De software die je ontwikkelt moet betrouwbaar zijn en staan. Met alle wensen van Bas ten aanzien van een logo, hij wilde graag een woordbeeld en een beeldmerkje ben ik aan de slag gegaan. We zijn tot een logo- en huisstijlontwerp gekomen die past als een jas.
Nadat de bedrijfsnaam stond en het woord- en beeldmerk stond ben ik de huisstijldocumenten vorm gaan geven.
Ook een visitekaartje mag niet ontbreken.
Ben je benieuwd wat klanten vonden van de samenwerking met De grafischontwerpzaak? Dit zijn enkele referenties. Ben je na het lezen van deze referenties ook enthousiast?
Neem contact met mij op.
Neem contact met me op en onder het genot van een kopje koffie/thee maken we kennis.
Angélique Joosten
Grafisch ontwerper & eigenaar