Logo-, huisstijl- en websiteontwerp Moos for Care
03/03/2022
Eerste kennismaking
In het kennismakingsgesprek met Chantal vertelde ze gepassioneerd over haar mooie vak als verpleegkundige en hoe ze ertoe gekomen was om massages te gaan geven aan patiënten die worden geconfronteerd met kanker. Al snel werd mij duidelijk hoe gedreven en zeer professioneel ze haar vak uitoefent. Al ruim 20 jaar werkt ze in het ziekenhuis op de afdeling oncologie en is ze als coach gesprekspartner voor de patiënten. Door haar jarenlange ervaring weet ze als geen ander wat het betekent wanneer je wordt geconfronteerd met kanker. Het is haar passie om patiënten fysiek en emotioneel te kunnen laten ontspannen met een massage.
Bedrijfsnaam en uitstraling
Chantal haar bedrijf is zoveel meer dan Moos Massage. De naam Moos for Care past beter bij alles wat ze doet. Reden genoeg voor een upgrade. Haar website straalde niet uit hoeveel kennis en kunde zij in huis heeft. Ook een logo en huisstijl ontbraken. Er was geen eenheid in de uitstraling en de doelgroep werd niet aangesproken.
Het resultaat
Mijn opdracht was om een allesomvattende huisstijl voor haar te ontwerpen: een logo-ontwerp, briefpaper, afsprakenkaartje, visitekaartje, flyer, reclamebord. In samenwerking met De Bètacompany hebben we een goed vindbare website ontworpen waarmee ze haar doelgroep aanspreekt. Samen met tekstschrijver en fotograaf Marian Schutte is het merkverhaal opnieuw geschreven.
Alle elementen zijn aangepakt om een vliegende nieuwe start te maken met haar bedrijf Moos for Care.
In fases en in samenwerking met mijn partners hebben we een krachtige, passende huisstijl voor Moos for Care weggezet.
Dat klinkt best goed, he?
Voor vragen of een vrijblijvend kennismakingsgesprek neem hier direct contact met mij op!
Angélique Joosten
Grafisch ontwerper & eigenaar