Koffiekopjes in de huisstijlkleuren!
04/11/2021
Hoe tof is dat?!
Het is 2017 als Auke Surtel van Bureau Surtel mij opdracht geeft om zijn huisstijl opnieuw vorm te geven. We hebben gekozen voor kleuren die niet traditioneel worden gebruikt in de hypotheken- en verzekeringsbranche maar voor de kleuren grijs en oranje. Lekker opvallend en een mooie combinatie.De kleur grijs staat voor zakelijkheid, evenwicht, rust en kundigheid. De opvallende kleur oranje voor vriendelijkheid, humor, en innovatie. Mooie eigenschappen die passen bij Auke en zijn service in Bureau Surtel. Wat ik niet wist is dat er een zoektocht was naar koffiekopjes in de huisstijlkleuren. En nu in 2021 is het gelukt. Vorige week stuurde Auke mij een foto. Kijk nou, Angélique: “ het was even zoeken…. kopjes in de kleuren van het logo… maar is in Italië gevonden!!”
Geniet van de vele kopjes koffie die je samen met je klanten gaat drinken Auke!!

Dat klinkt best goed, he?
Voor vragen of een vrijblijvend kennismakingsgesprek neem hier direct contact met mij op!

Angélique Joosten
Grafisch ontwerper & eigenaar