Een bij-zonder ontwerp

 02/11/2022

Wist je dat

Bijen perfect richting en afstand kunnen inschatten en deze informatie met hun soortgenoten delen via een dans?
Er is letterlijk een hoop te ontdekken over dit vernuftige dier.

Op een bij-zondere manier geïnspireerd

Door de bijen en hun gedrag te bestuderen weten we beter hoe we deze zo belangrijke dieren kunnen beschermen en hun werk kunnen laten doen.
En door hun gedrag als levenslessen tot ons te nemen, worden we ook nog eens op een bij-zondere manier geïnspireerd.
Bijen zijn echte samenwerkers. Ze delen kennis, communiceren behendig en stellen het groepsbelang voorop. En dat is goed voor de (honing)opbrengst.

Ze werken met beproefde succescritria. De scoutbij kan bijvoorbeeld nieuwe behuizing beoordelen op volume, grootte van de ingang en de afstand tot de grond.

De lessen van de bij inzetten

Wie de lessen van de bij inzet in zijn bedrijf, benut alle potentieel van individu en groep. Gemeenschappelijke intelligentie, samenwerking en het belang van de groep vooropstellen geven samen een prachtig resultaat: overleven en doorgroeien. Een vergelijking die Prophys graag op zichzelf betrekt. Want door samen te werken vanuit een gedeelde intelligentie, voortdurend de verbinding te maken met elkaar en duurzaam gebruik te maken van grondstoffen, wordt er toegewerkt naar een resultaat dat een veelvoud is van alle individuele bijdragen bij elkaar.

Het resultaat

Het resultaat van mijn bijenfascinatie heb ik kunnen vangen in dit beeld. Raat en raad, in bij-passende kleuren. Een logo en een set icoontjes die de herkenbaarheid van het bedrijf Prophys eer aan doen.

En daarmee wens ik ze alle succes!

Meer nieuws

Oplevering huisstijl RVAA

RVAA is dé specialist in woningisolatie en gevelonderhoud. Optimale isolatie met duurzame materialen is goed voor het huis, voor de portemonnee én voor het milieu.

Logo ontwerp Breda

De mooiste logo's voor de mooiste bedrijven Een sterke eerste indruk is het halve werk bij het aantrekken of behouden van klanten. En die eerste indruk wek je met de visitekaartjes die je uitdeelt, de belettering op je bedrijfswagens en natuurlijk je website. Het eerste wat daarop gezien en onthouden wordt is: het logo. Met dat logo begint het merkverhaal van je onderneming, de boodschap die je over wilt brengen op de doelgroep. Met een krachtig logo ben je herkenbaar en word je niet snel vergeten.

Hobby's zijn even belangrijk als werk

Paardrijden. Ik was een jaar of 11 toen ik ermee begon. Ik fietste 12 onbezorgde kilometers naar ‘mijn’ manege om paarden te poetsen, zadels en hoofdstellen in het leervet te zetten en stro en hooi te tassen. Het verzorgen vond ik heerlijk, een ritje hoog te paard was een cadeau.

Dat klinkt best goed, he?

Voor vragen of een vrijblijvend kennismakingsgesprek neem hier direct contact met mij op!

Angélique Joosten
Grafisch ontwerper & eigenaar

06 284 193 71 info@grafischontwerpzaak.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00