Het mag wat kosten!

 18/03/2021

Het mag wat kosten!

Mijn klant floot zachtjes tussen zijn tanden en mompelde: “Da’s een heel bedrag”. Hij keek nog een keer naar de offerte en toen naar mij en herhaalde: “Da’s een heel bedrag. Maar het is ook een heel werk, zie ik. Had ik dat geweten, dan had ik eerder contact met je opgenomen”. Ik glimlachte en onderdrukte een zucht van opluchting.
Jan begreep meteen dat het beeldmerk dat ik voor hem ga ontwerpen klein van stuk is, maar van grote waarde voor zijn bedrijf. Hij nam de tijd om het stappenplan dat ik doorloop voor ik ga ontwerpen, te lezen.
“Mooi dat je zoveel tijd besteed aan een kennismaking met mij en mijn bedrijf en dat ons imago en onze kernboodschap leidend voor je zijn”, zei hij.

grafischontwerpzaak-klantgesprek-huisstijl-logo

Een logo en huisstijl die past als een jas

En zo is het. Wat je wens ook is, wat voor bedrijf je ook hebt; ik kijk naar wat en naar wie betekenis geven aan het bedrijf. Ik ontwerp een huisstijl die dat in één oogopslag zichtbaar maken. Natuurlijk kost dat voor een bedrijf met veel werknemers meer tijd dan voor een eenmanszaak en natuurlijk scheelt dat in de kosten. Maar wees gerust, mijn ontwerpershart klopt even snel voor een eenmanszaak als voor een bedrijf met veel medewerkers. Ik ontwerp dan ook met mijn hart, ogen en oren wijd open. Zintuigelijk en praktisch. Zo komen we samen uit bij een beeldmerk dat jouw merk in beeld brengt en aan een huisstijl die past als een jas.

Meer nieuws

Vakantie!

Wat mij betreft kan ik terugblikken op een prachtig eerste twee kwartaal van het jaar 2022. Fijne klanten met mooie opdrachten en goede samenwerkingen.

Trotse ZZP'er

Vandaag ben ik een trotse ZZP’er. Gisteren trouwens ook. En morgen hoop ik dat ook nog te zijn. Samen met mijn collega-ZZP’ers voel ik de spanning om wat komen gaat. Of niet meer komen gaat.

Logo ontwerp Breda

De mooiste logo's voor de mooiste bedrijven Een sterke eerste indruk is het halve werk bij het aantrekken of behouden van klanten. En die eerste indruk wek je met de visitekaartjes die je uitdeelt, de belettering op je bedrijfswagens en natuurlijk je website. Het eerste wat daarop gezien en onthouden wordt is: het logo. Met dat logo begint het merkverhaal van je onderneming, de boodschap die je over wilt brengen op de doelgroep. Met een krachtig logo ben je herkenbaar en word je niet snel vergeten.

Dat klinkt best goed, he?

Voor vragen of een vrijblijvend kennismakingsgesprek neem hier direct contact met mij op!

Angélique Joosten
Grafisch ontwerper & eigenaar

06 284 193 71 info@grafischontwerpzaak.nl Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00